Ofte Stillede Spørgsmål

Tjek først din spam mappe. Hvis du ikke kan finde den, så kan det være at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os derfor, så vi kan få løst sagen.

En betaling bliver først trukket, når ordren afsendes fra vores lager – indtil da reserverer vi kun beløbet.

Det beklager vi selvfølgelig rigtig meget. Kontakt os derfor hurtigst muligt, så vi kan få rettet op på fejlen.

Vi tilbyder fragt til enten en pakkeshop eller til hjemmelevering.
Pakkeshop: 49,- kr. (gratis ved køb over 499,- kr.)
Hjemmelevering: 59,- kr. (gratis ved køb over 499,- kr.) 

Din pakke vil blive opbevaret i pakkeshoppen i 10 dage. Hvis den ikke bliver hentet, vil den herefter blive sendt tilbage til os.
Vi vil annullere din ordre og refundere ordresummen fratrukket fragtgebyret for returhåndtering på 60 kr.

Vi tilbyder 14 dages returret efter modtagelse af ordre.

Det skal du selvfølgelig have erstattet. Kontakt os og vi sender en erstatning hurtigst muligt.

Garn kan vurderes som forringet i værdi, hvis det lugter af røg, fugt eller dyr. Derudover kan det påvirke værdien, hvis der er møl i garnet, eller hvis garnnøglet ikke længere er intakt. Det anbefales altid at opbevare garn korrekt for at undgå sådanne problemer.